ObserwowaneDrukujEmail

KOMUNIKACJA EMOCJONALNA -wygaszanie napięć i retoryka kontroli konfliktu

Start: 8 czerwca, 2020
Koniec: 8 czerwca, 2020
Kod: 2907WA
Lokalizacja: Warszawa, Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A
Obserwowane:0 Obserwowane
Cena:
900,00 PLN PLN (bez VAT)

Prowadzący

Cel

W programie wykorzystano m.in. zasoby doskonalenia retoryki sądowniczej, będącej integralnym elementem kształcenia amerykańskiej adwokatury ( Yale, Stanford).

Komentarz:

Trening ten skierowany jest na trzy wymierne kierunki rozwoju zawodowego. Pierwszy, to kompetencje emocjonalne, czyli sprawowanie władzy nad własną emocjonalnością. Drugi, to kierowanie nastrojem emocjonalnym innych ludzi, wygaszanie napięć i agresji w relacjach międzyludzkich za sprawą specyficznych, konflikto-chłonnych figur retorycznych. Trzeci moduł, odnosi się wyłącznie do doskonalenia zaawansowanych metod komunikacji w budowaniu sojuszu, więzi osobowej, altruizmu i zawodowego partnerstwa.

Efekty treningu:

Wzmocnienie systemu nerwowego uczestników i ich kompetencji w sprawowaniu kontroli emocjonalnej oraz intelektualnej w warunkach napięcia. Wytworzenie umiejętności kontrolowania własnych emocji i emocji swojego otoczenia zawodowego. Podwyższenie swobody intelektualnej i zdolności percepcyjnych w warunkach krytycznych. Wzmocnienie odporności psychicznej i wykształcenie nowej, efektywnej retoryki kontroli konfliktów wewnętrznych i zewnętrznych.

Program

  • Fizjologiczna autokontrola napięć emocjonalnych i stresu zawodowego.
    • trening prewencyjnej kontroli napięć ( przed przewidywanym zdarzeniem)
    • techniki wygaszania napięć ( po incydencie stresorodnym)
    • kontrola dyscypliny intelektualnej i sprawności poznawczej w stresie
    • wnioski, konkluzje, syntezy
  • Trening komunikacji emocjonalnej
    • retoryka werbalna w odpowiedzi na stres w interakcji
    • retoryka komunikacji pisemnej (e-komunikacja) w wygaszaniu napięć
    • figury retoryczne w kontroli konfliktu personalnego
    • wnioski, konkluzje, syntezy
  • Trening komunikacji i figur retorycznych w kontroli konfliktu
    • techniki framingowe i refamingowe
    • retoryka pętli logicznych- techniki sokratejskie
    • retoryka reagowania na agresję werbalną- kontr taktyki retoryczne
    • wnioski, konkluzje, syntezy
  • Zamiana retoryki formalnej na język szacunku, więzi i altruizmu
    • język normatywny i deskrypcyjny
    • komunikacja personel-personel i menedżer-personel
    • adaptacja modeli retorycznych w egzekwowaniu i korygowaniu  
    • ew. ostatnia godzina konsultacyjna  ( zależnie od potrzeb grupy)

Lokalizacja

Warszawa, Golden Floor, al. Jerozolimskie 123A

Informacje organizacyjne

Cena zawiera

  • materiały szkoleniowe
  • notatnik i długopis
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • certyfikat

Kontakt

Szkolenia otwarte

Kinga Szostak
T: +48 533 339 801
kinga.szostak@russellbedford.pl

Szkolenia zamknięte

Ewelina Piotrowska
T: +48 533 339 811
ewelina.piotrowska@russellbedford.pl

Zapisz się

Zapisujesz się na kurs: KOMUNIKACJA EMOCJONALNA -wygaszanie napięć i retoryka kontroli konfliktu

Dane uczestnilka

(w przypadku zgłaszania kilku osób proszę wypełnić ponownie formularz zgłoszeniowy, lub poinformować nas w e-mailu o takiej sytuacji pisząc pod szkolenia@russellbedford.pl, w treści podając dane kolejnych uczestników jak wymagane w formularzu poniżej)

Informacje o uczestniku

Dane firmy

Dodatkowe informacje

Warunki uczestnictwa

wymagane*