ObserwowaneDrukujEmail

Zarządzanie konfliktem i trudnymi pracownikami w zespole

Start: 21 marca, 2019
Koniec: 21 marca, 2019
Kod: 289WA
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marynarska 11
Obserwowane:0 Obserwowane
Cena:
490.00 PLN PLN (bez VAT)

Prowadzący

Cel

We współczesnym środowisku pracy umiejętność diagnozowania i rozwiązywania konfliktów jest jedną z kluczowych kompetencji kadry kierowniczej. Menedżerowie nie zawsze mają świadomość, że tworzenie właściwych relacji w zespole i rozwiązywanie konfliktów między pracownikami, należy do ich podstawowych obowiązków. Często brakuje im także specjalistycznej wiedzy jak sobie radzić ze spornymi sytuacjami lub trudnymi współpracownikami.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy nt. psychologii konfliktów w środowisku pracy oraz umiejętności zarządzania trudnymi sytuacjami w zespole.

Adresaci szkolenia:

Kadra kierownicza oraz specjaliści HR

Program

  • Natura i źródła konfliktów
    • Najczęstsze przyczyny konfliktów w środowisku pracy
    • Odpowiedzialność pracodawcy i kadry kierowniczej za relacje w firmie
    • Lepiej nie mieszać się - czyli kiedy konflikt nie jest tylko prywatną sprawą?
    • Dynamika konfliktu - komunikacja i emocje, jawne i ukryte interesy stron
    • Konflikt a mobbing – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
    • Organizacja pracy jako narzędzie przeciwdziałania konfliktom
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów
    • Strategie rozwiązywania konfliktów – dobór strategii do charakteru konfliktu
    • Kompromis – złoty środek czy przekleństwo?
    • Szef mediatorem konfliktu – warunki i podstawowe zasady mediacji
    • Jak postępować z tzw. „konfliktowym pracownikiem”?
  • Narzędzia i techniki mediacyjne
    • Techniki aktywnego słuchania
    • Asertywna komunikacja w praktyce
    • Analiza płaszczyzn wypowiedzi i kontekstu
    • Dostosowanie stylu przekazu i argumentacji do konkretnych odbiorców

Lokalizacja

Warszawa, ul. Marynarska 11

Informacje organizacyjne

Cena zawiera

  • materiały szkoleniowe
  • notatnik i długopis
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • certyfikat Russell Bedford

Kontakt

Szkolenia otwarte

Anna Brzustowska
Starszy Manager
T: +48 533 339 817
E: anna.brzustowska@russellbedford.pl

Szkolenia zamknięte

Kinga Szostak
Manager ds. kluczowych klientów
T: +48 533 339 801
E: kinga.szostak@russellbedford.pl

Zapisz się

Zapisujesz się na kurs: Zarządzanie konfliktem i trudnymi pracownikami w zespole

Dane uczestnilka

(w przypadku zgłaszania kilku osób proszę wypełnić ponownie formularz zgłoszeniowy, lub poinformować nas w e-mailu o takiej sytuacji pisząc pod szkolenia@russellbedford.pl, w treści podając dane kolejnych uczestników jak wymagane w formularzu poniżej)

Informacje o uczestniku

Dane firmy

Dodatkowe informacje

Warunki uczestnictwa

wymagane*