ObserwowaneDrukujEmail

Skuteczny Employer Branding - moda czy konieczność

Start: 20 kwietnia, 2018
Koniec: 20 kwietnia, 2018
Kod: 282WA
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marynarska 11
Obserwowane:0 Obserwowane
Cena:
540.00 PLN PLN (bez VAT)

Prowadzący

Cel

Coraz więcej firm doświadcza skutków „rynku pracownika” – m.in. problemów z dotarciem do właściwych kandydatów, utrzymaniem cennych specjalistów w firmie, presji podwyżek wynagrodzeń. W tej sytuacji rośnie znaczenie odpowiedniej strategii Employer Branding, czyli budowania wizerunku atrakcyjnego pracodawcy. O ile duże przedsiębiorstwa od dawna prowadzą szeroko zakrojone działania w tym zakresie, średnie firmy mają mniejsze możliwości organizacyjne i finansowe. A może mniejsze firmy już stosują wiele skutecznych działań z obszaru Employer Branding nie zdając sobie z tego sprawy? Strategia wizerunkowa nie musi pociągać za sobą dodatkowych kosztów.

Adresaci szkolenia:

Kadra kierownicza wszystkich szczebli, specjaliści ds. kadr i rekrutacji

Program

  • Wizerunek pracodawcy – co go tworzy?
    • Czemu służy EB – cele i korzyści
    • Działania skierowane do obecnych i potencjalnych pracowników
    • Wirtualny vs realny wizerunek pracodawcy
    • Główne zasady EB – spójność i autentyczność
    • Rola storytellingu – jak stworzyć ciekawą i emocjonalną opowieść o firmie?
  • Działania wspierające proces rekrutacji
    • Strategia komunikacji EB dla poszczególnych grup docelowych
    • Ogłoszenie o pracę – jak je przygotować, aby dotrzeć do idealnych kandydatów?
    • Formy poszukiwań i docierania do kandydatów zależnie od rodzaju stanowiska
    • Jak wzbudzić zainteresowanie studentów i absolwentów?
    • System rekomendacji pracowniczych – jak działa, jak go wykorzystać w swojej firmie, jak ustalić tzw. referral bonus?
    • Zasady i znaczenie kontaktów z kandydatami w procesie rekrutacji
    • Onboarding - rola i zakres programu adaptacyjnego dla nowego pracownika
  • Działania dotyczące obecnych pracowników
    • Polityka zarządzania kadrami a wizerunek pracodawcy, czyli czego nie ma w zakładce „Kariera”
    • Wykorzystanie etapów cyklu życia pracownika w firmie w strategii EB
    • Rola komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu
    • Typowe błędy i obszary ryzyka w wewnętrznym EB
    • Exit interview – niedoceniane narzędzie EB
    • Relacje z byłymi pracownikami
    • Jak mierzyć efektywność wewnętrznych działań EB?

Lokalizacja

Warszawa, Marynarska 11

Informacje organizacyjne

Cena zawiera

  • materiały szkoleniowe
  • notatnik i długopis
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • certyfikat Russell Bedford

Kontakt

Szkolenia otwarte

Anna Brzustowska
Starszy Manager
T: +48 533 339 817
E: anna.brzustowska@russellbedford.pl

Szkolenia zamknięte

Kinga Szostak
Manager ds. kluczowych klientów
T: +48 533 339 801
E: kinga.szostak@russellbedford.pl