ObserwowaneDrukujEmail

Jak wygrać z "rynkiem pracownika" - czyli pozyskać i zatrzymać specjalistów w firmie?

Start: 6 kwietnia, 2018
Koniec: 6 kwietnia, 2018
Kod: 273WA
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marynarska 11
Obserwowane:0 Obserwowane
Cena:
540.00 PLN PLN (bez VAT)

Prowadzący

Cel

Coraz więcej firm i branż ma problem z tzw. „rynkiem pracownika” – trudno znaleźć im odpowiednich specjalistów, a na doświadczonych fachowców czyha konkurencja. Ponieważ z „rynkiem pracownika” będziemy mieli do czynienia także w najbliższych latach, warto zastanowić się, czy pieniądze to jedyny motywator i poznać różne możliwości, które będą „magnesem” dla kandydatów oraz „złotą klatką” dla naszych kluczowych specjalistów.

Adresaci szkolenia:

Członkowie zarządu, kadra kierownicza oraz specjaliści HR

Program

  • Sekrety skutecznej rekrutacji
    • Formy poszukiwań i docierania do kandydatów zależnie od rodzaju stanowiska
    • Ogłoszenie o pracę – jak je przygotować, aby dotrzeć do grupy docelowej?
    • Budowanie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy – na czym polega?
    • Rozpoznawania motywacji kluczowych specjalistów oraz tworzenie indywidualnej oferty pracy.
    • Możliwe błędy w procesie rekrutacji i obszary ryzyka.
  • Motywowanie i wynagradzanie
    • Motywacyjna rola systemów wynagrodzeń – kierunki zmian
    • Złote zasady skutecznej motywacji finansowej
    • Świadczenia dodatkowe – płacowe i pozapłacowe
    • Systemy kafeteryjne w praktyce
    • Zasady tworzenia skutecznych systemów motywacyjnych dla różnych grup pracowników
    • Pokolenie Y – wyzwanie dla przełożonych
  • Programy retencyjne
    • Identyfikacja szczególnie cennych dla firmy pracowników – menedżerów, kluczowych specjalistów i talentów
    • Analiza indywidualnych motywacji i potrzeb kluczowych pracowników
    • Zasady budowy indywidualnych systemów motywacyjnych obejmujących różne obszary m.in.
      • wynagradzanie, premiowanie i świadczenia dodatkowe
      • rozwój zawodowy
      • uznanie i prestiż
      • elastyczność pracy
      • samodzielność i odpowiedzialność
      • relacje wewnętrzne
    • Prawne możliwości zatrzymania pracownika w firmie oraz przejścia do konkurencji.
    • Zarządzanie ryzykiem w przypadku złożenia wypowiedzenia przez kluczowego pracownika.

Lokalizacja

Warszawa, Marynarska 11

Informacje organizacyjne

Cena zawiera

  • materiały szkoleniowe
  • notatnik i długopis
  • przerwy kawowe
  • lunch
  • certyfikat Russell Bedford

Kontakt

Szkolenia otwarte

Anna Brzustowska
Starszy Manager
T: +48 533 339 817
E: anna.brzustowska@russellbedford.pl

Szkolenia zamknięte

Kinga Szostak
Manager ds. kluczowych klientów
T: +48 533 339 801
E: kinga.szostak@russellbedford.pl